Chcesz zwiększyć liczbę pacjentów na zabiegi? Dołącz do naszego cyklu bezpłatnych webinarów, w których podzielimy się sprawdzonymi strategiami i praktycznymi wskazówkami, jak efektywnie pozyskiwać nowych pacjentów oraz utrzymać lojalność już istniejących.
Start już 11 kwietnia!
Link do zapisów solutiomedica.pl/webinary/
Prowadząca: Justyna Uman-Ntuk
Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku farmacja oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu. Praktyk marketingu z 10-letnim doświadczeniem w promocji usług i projektów medycznych. Autorka licznych artykułów na temat marketingu medycznego, mówca TEDx, wykładała na studiach „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Świetnie rozumie perspektywę medyków oraz pacjentów i wykorzystuje tą wiedzę w swojej codziennej pracy.
Cykl składa się z trzech spotkań online:
Jak pozyskać pacjentów na drogie zabiegi medyczne?
11 KWIETNIA 2024, GODZINA 10:00
DLA WŁAŚCICIELI I MENEDŻERÓW GABINETÓW MEDYCZNYCH
Chcesz zwiększyć liczbę zapisów na droższe zabiegi w Twoim gabinecie lub klinice? Pacjenci, którzy rozważają inwestycje w droższe zabiegi, nie podejmują takiej decyzji z dnia na dzień. Odpowiednia kampania marketingowa pomoże rozwiać ich wątpliwości i podkreślić unikalne zalety oferowanych przez Ciebie usług.
Zapisz się na webinar aby dowiedzieć się:
– dlaczego warto promować drogie usługi Twojego gabinetu,
– jakie działania podjąć,
– co zrobić, aby na tak konkurencyjnym rynku, klient wybrał akurat Ciebie.
Jak etycznie i skutecznie promować gabinet stomatologiczny?
16 KWIETNIA 2024, GODZINA 20:00
DLA WŁAŚCICIELI I MENEDŻERÓW GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH
Prowadzisz gabinet stomatologiczny? Chcesz pozyskać nowych pacjentów? Stomatologia stanowi jedno z najbardziej konkurencyjnych obszarów na rynku medycznym. Wyróżnienie się na tle konkurencji jest niezmiernie istotne dla praktyk stomatologicznych. Na webinarze poznasz sposoby jak to osiągnąć!
Jak etycznie i skutecznie promować zabiegi medycyny estetycznej?
23 KWIETNIA 2024, GODZINA 11:00
Medycyna estetyczna stała się bardzo konkurencyjnym obszarem rynku. Pacjenci mogą korzystać z szerokiego wachlarza usług – od typowych klinik medycyny estetycznej, poprzez niewielkie gabinety, a także gabinety kosmetyczne, które poszerzają swoją ofertę o usługi na pograniczu medycyny. Gdy działasz na takim rynku, nie możesz być „nijaki”. Dowiedz się jak wyróżnić się na tle konkurencji.